חיים בעתיד – הגאדג'טים שלכולם יש בשנת 2022

גאדג'טים אלקטרוניים הם חלק מחיינו מזה שנים לא מעטות ותחום זה ממשיך לחדש ולהפתיע. חלקם יוצאי דופן ונדירים. חלקם מיועדים לסייע במשימות מאוד ספציפיות (למשל בתחום האוכל). אך את מרכז הבמה, תופסים הגאדג'טים הרב שימושיים והפופולאריים ביותר. נכון לשנת 2022, אלה כוללים בין השאר את:

הטלפון החכם

טלפונים חכמים הם ללא ספק מכשיר שזכה להצלחה מסחררת. היכולות הרבות שהם מציעים, הניידות ומגוון התוכנות שניתן להתקין עליהם, הופכים אותם לכלי עזר שימושי ביותר ורב אפשרויות. מדובר למעשה, על מעין גרסה ניידת של המחשב האישי. סמארטפונים כגון oppo, משלבים יכולות תקשורת, עם יכולות מחשוב שונות, יכולות צילום, הסרטה, הקלטה ועוד. הסמארטפונים משתלבים בחיי היום יום, בהקשרים עסקיים ופרטיים, במגוון רחב של דרכים. גמישותם היא המפתח לכך, שהם מצרך מבוקש וחיוני עבור רבים. כמו כן, יכולותיהם הגיעו בשנים האחרונות לרף גבוה ביותר, בזמן שהמחירים מוסיפים לרדת.

טאבלטים

הטאבלט מספק פשרה מסוימת, בין הפורמט הקטן מאוד של הסמארטפון לבין זה של המחשב השולחני. בניגוד למחשב שולחני (PC) הטאבלט נייד וגם קל לנשיאה בתוך תיק גב ממוצע. מומלץ לחשוב עליו, לא כעל מתחרה ל-PC או לסמארטפון, אלא להיפך – כמשלים. למעשה, רבים מחזיקים בשלושת סוגי המכשירים בו זמנית. תודות לכך, הם יכולים לנצל את היתרונות היחסיים של כל אחד מהם, בהתאם לנסיבות.

 

 

אוזניות אלחוטיות

אוזניות אלחוטיות מספקות ניידות משופרת בשימוש באוזניות. השימוש בהן נוח יותר משימוש באוזניות קלאסיות מבוססות חוטים ומהיבטים מסוימים, השימוש פשוט יותר. אוזניות אלחוטיות משתלבות במגוון פעילויות ובמיוחד, היכן שנמצאים בתנועה, כמו בפעילויות ספורט שונות. הן חלק ממגמה טכנולוגית נרחבת ומתמשכת, של מקלדות אלחוטיות, עכברים אלחוטיים, רמקולים אלחוטיים ועוד. בתחום זה, שהוא פשוט למדי לכאורה, מפותחים בהתמדה חידושים שונים. כך הוצגו עם השנים אוזניות אלחוטיות עמידות לזיעה ומוגנות מים, אוזניות בעלות חיבור אלחוטי גם בין שתי האוזניות בצמד, אוזניות עם סינון רעשים בטכנולוגית "סינון אקטיבי" (active noise cancellation או ANC) ועוד.

שעון חכם

לא לכולם יש שעונים מסוג זה, אך הפופולאריות שלהם גוברת בהתמדה. ניתן לומר, ששעון כזה הוא גרסה סופר ממוזערת וניידת, של מחשב אישי. כמובן, האתגר הטכנולוגי בכך הוא בהתאם. יש לו גם מגבלות שלא ניתן להתחמק מהן, כמו גודל הצג. עם זאת, מדובר ללא ספק, בדור חדש לחלוטין של שעונים. אם כי המילה "שעון" קצת מחטיאה את המטרה. מדובר במכשיר שמילה זו "קטנה עליו". הוא עושה הרבה יותר. רואים זאת למשל בשעוני הספורט. אלה שעונים שבהם מובנים חיישנים מיוחדים, לניטור פרמטרים גופניים (כפעילות הלב) וסביבתיים (כמו לחץ אטמוספרי וטמפרטורה). בעזרתם, השעון מסוגל לסייע לספורטאי באופן מתוחכם, עם ניטור פעילותו, תוכניות אימון ומתן המלצות והתראות שונות.

מברשת שיניים חשמלית

מברשות השיניים של היום, זה כבר לא מה שהיה פעם. לפחות חלקן, כוללות מנגנון תנועה חשמלי ואף יכולות מתקדמות מיוחדות. מברשות אלה, מסוגלות לנוע לבד בסיבוב או ברטט (למעלה ולמטה למעשה). ניתן לשלוט על מהירות תנועתן, מצב הטעינה שלהן ועוד, באמצעות צג ניהול נוח. בחלקן ישנו טיימר שמעודד לצחצח שיניים לפי המלצות הזמנים המקובלות. חיישן לחץ מתריע אם מפעילים יותר מדי לחץ על השינים. מעבר לכך, ניתן למצוא במוצרים אלה כמובן את כל התכונות הרגילות של מברשות שיניים. למשל רכות סיבים בדרגות שונות.

לסיכום

בין אם אתם מחובבי הגאדג'טים המושבעים או רק בעלי סמארטפון, בטוח ששנת 2022 לא תהיה משעממת בתחום זה.

נגישות