רשתות אופנה – הגיע הזמן להתקדם למוקד טלפוני בענן

רשתות אופנה לא יכולות לפעול כיום ללא מערכת טלפוניה טובה. אבל השאלה המשמעותית היא, עד כמה המערכת שלכם טובה? מי שלא מודעים לנושא זה, עשויים שלא להבין למה בדיוק הכוונה, מאחר שטלפוניה מקושרת באופן בסיסי פשוט להוצאת וקבלת שיחות. לכל היותר, לניהול שלוחות מתקדם. אבל למעשה, יש כאן הרבה יותר מכך. מוקד טלפוני בענן של חברת Voicenter, עשוי להזניק את ההיבט הזה של פעילותכם, לרמה חדשה שלא הכרתם. לפניכם סקירה קצרה, שתסביר ותרחיב מה זה בדיוק אומר.

להתקדם לעתיד

עסקים מחייבים תקשורת ותקשורת מחייבת טלפוניה. יש אמנם אמצעי תקשורת פופולאריים נוספים, בהם אימייל, ווטסאפ ואפילו הפקס העתיק שעדיין כאן. אבל הטלפוניה מיוחדת, בכך שהיא נמצאת תמיד במרכז העניינים. בין אם זו שיחה שמבוצעת דרך טלפון קווי או סלולארי, נוקיה ישן וטוב או אייפון חדש ויקר – אין תחליף לשיחת טלפון קולית. לקוחות מעדיפים זאת במקרים רבים, מאחר שזו צורת תקשורת אשר מספקת להם מענה מיידי וישיר. מבחינת העסק, ניהול קשרי לקוחות כולל בתוכו גם אינטראקציות עם לקוחות באמצעות הטלפוניה. טיפול יעיל בכך, יתבטא בשיפור שירות הלקוחות. עסקים רבים משתמשים במערכת טלפונים רגילה, אולי שילוב של טלפונים קוויים בסניפים וסלולאריים. הם מתמקדים בשיפור אופן השימוש בכך ברמת נציגי השירות וזה חשוב, אך לא מספיק. זאת, מאחר שמערכת טלפוניה רגילה פשוט מגבילה אותם!

בשונה מכך, מוקד טלפוני בענן עשוי להזניק את הפעילות הזו ברשת אופנה, למצב העדכני והמתקדם של הטכנולוגיה. לא פחות חשוב – אם לא מיישמים זאת, סביר שהמתחרים שלכם מיישמים זאת ואתם נשארים מאחור. מוקד טלפוני בענן מתאים לעסקים בכל גודל, אך במיוחד לעסקים בגודל בינוני וגדול. זאת, מאחר שהתועלת העסקית של השירות גדלה, ככל שזקוקים לטפל בהיקף שיחות גדול יותר. בין אם אלה שיחות נכנסות או יוצאות.

 

 

השירות ברמה הטכנית יותר

מוקד טלפוני בענן, יספק גם יכולות של מוקד רגיל וגם תכונות מתקדמות רבות ושימושיות. דוגמה בולטת לכך מספק נתב השיחות המתקדם. מערכת זו מכונה באנגלית Interactive Voice Response והיא מקבלת שיחות נכנסות במקומכם. המערכת מאפשרת למתקשרים לנתב את עצמם לשלוחה רצויה, לקבל מידע מסוגים שונים באופן עצמאי ועוד. תודות לכך, דרוש מספר נציגי שירות קטן יותר. מערכת IVR מסוגלת גם להשמיע ללקוחות הודעות שונות כולל מסרים שיווקיים, לבצע סקרים ועוד. ואכן, היא מוכיחה עצמה כתכונה פופולארית מאוד של הטלפוניה המודרנית. מאחר שזהו שירות ענן, קל להתחיל להשתמש בו ולחבר אותו לשירותים אחרים. אם אתם למשל רשת אופנה שנמצאת בתהליך צמיחה, הדרישות מהטלפוניה גדלות וייתכן שמערכת כזו תסייע לכם להסתגל לכך במהירות.

מה זה אומר ברמה העסקית?

כמובן, החלק הטכני נועד רק לשרת את המטרות העסקיות. אין לו בעסקים חשיבות בפני עצמו. מוקד טלפוני בענן כולל יכולות רבות, עליהן תוכלו לקרוא באתר Voicenter. כפי שתראו שם, לכל יכולת טכנית כזו, יש השלכות עסקיות גדולות. אם זה שיפור שירות הלקוחות, הבנה טובה יותר של המתרחש בעסק או חסכון ניכר במשאבים מסוגים שונים.

עוד על החברה

Voicenter מציעה למעשה מערכת טלפוניה מתקדמת, אשר זמינה ללקוחותיה כשירות ענן. המוקד וכל מה שהזכרנו עד כאן, הם חלק מכך. זו היא מה שמכונה מרכזיה וירטואלית או מרכזיית IP בענן. IP, מאחר שהיא מבוססת על טכנולוגיית VoIP (או Voice over IP) – העברת מידע קולי על גבי רשת האינטרנט. המערכת פועלת על תשתית של 5 חוות שרתים ברחבי העולם במיקומים שונים: בישראל, באירופה, בארה"ב, בהונג-קונג ובאוסטרליה. תודות לכך, Voicenter יכולה להבטיח זמינות וביצועים מיטביים של שירותיה ועמידות בפני כשלים ומתקפות מסוגים שונים. זה אומר בפשטות, שהשירות יהיה זמין עבורכם כל הזמן ובדיוק באיכות שאתם אמורים לקבל.

לסיכום

כמו שהאופנה משתנה עם הזמן, כך גם הטכנולוגיה. אז אל תישארו מאחור!

נגישות